دانلود سریال ویکفیلد با دوبله فارسی | Wakefield

  • خلاصه داستان: نیک کاتیرا، یک پرستار با استعداد است که در بیمارستان روانی ویکفیلد کار می کند. زمانی که وضعیت روانی نیک دچار مشکل می شود، او نمی تواند مرز میان واقعیت و دیوانگی را تشخیص دهد و…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال ویکفیلد یک سریال تلویزیونی درام و ترسناک است که به نویسندگی و کارگردانی کلین روپر و هنری بروهم لرد تولید شده است. این سریال در استرالیا تولید شده و توسط شبکه RDS پخش می‌شود.

    ویکفیلد داستان یک مرد به نام هال ویکفیلد را روایت می‌کند که به طور ناگهانی از زندگی خود ناپدید می‌شود و تصمیم می‌گیرد در تراس اتاق زندگی خود مخفی شود و زندگی روزانه خود را از این طریق تماشا کند. او شروع به مخفی شدن از خانواده، دوستان و همچنین محیط کار می‌کند و به تدریج از واقعیت‌ها فرار می‌کند.

    این سریال با بازی‌های شگفت‌آور بن ویدن هیلی و استیو جیمز هال و مارگریت، توانسته به جلوه‌هایی زیبا و ترسناک و پیچیدگی‌های روحی و روانی انسان پرداخته و توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند.

    سریال ویکفیلد با دوبله فارسی در دسترس قرار گرفته است و علاقه‌مندان به این سبک از سریال‌ها می‌توانند از سایت‌ها یا پلتفرم‌های معتبر دانلود کنند و از تماشای این سریال لذت ببرند.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *