دانلود سریال هلستروم با دوبله فارسی Helstrom

  • خلاصه داستان: سریال روایتگر داستان دیمن و آنا هلستروم است که دختر و پسر یک قاتل سریالی مرموز و قدرتمند هستند که در نهایت کارش به تیمارستان ختم شده است و حالا میخواهند با شیاطین و انسانهای شرور مبارزه کنند…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال هلستروم یک سریال تلویزیونی آمریکایی است که در سبک ترسناک و ابرقهرمانی ساخته شده است. این سریال بر اساس شخصیت‌های کتاب‌های کمیک مارول ساخته شده و به تولید کنندگی شرکت مارول تلویزیونی و هلبنت پیکچرز محصول شرکت هلو اسکرین رویلز می‌باشد. سازندگان این سریال پل زبیگ اولین اسکرین نویس و دستیار مارول در سال ۱۹۹۳ میلادی است.

    این سریال داستان دو قهرمان را به تصویر می‌کشد که از یک خانواده شیطان صفت نشات گرفته‌اند. دیمون هلستروم (توم اوستن) که یک استاد ارشد علوم شناختی است و خواهر ناتنی او، آنا هلستروم (سیدا هاند) که یک معمایی است و خانواده آن‌ها به نام هلستروم ها اتفاق می‌افتد. آن‌ها باید با نیروهای شیطانی و تاریکی دست و پنجه نرم کنند و همچنین با گذشته تاریک خانواده خود رو به رو شوند تا از این تهدیدات جلوگیری کنند.

    این سریال در سال ۲۰۲۰ تولید شده و توسط پل زبیگ ساخته شده است. این سریال به زبان اصلی انگلیسی است و دوبله فارسی آن نیز انجام شده است که می‌توانید آن را از سایت‌ها و پلتفرم‌های معتبر دانلود کنید.

    سریال هلستروم با موضوع تاریکی‌ها و قهرمانی‌ها، مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کرده و توانسته است امتیازات مثبتی از منتقدان و بینندگان دریافت کند. اگر علاقه‌مند به دیدن سریال‌های ابرقهرمانی و ترسناک هستید، قطعاً سریال هلستروم را از دست ندهید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *