دانلود سریال هتل دل لونا با دوبله فارسی Hotel Del Luna

خلاصه داستان: یک هتل دار نخبه برای مدیریت هتلی انتخاب می‌شود که ارواح مردگان در آن سکونت دارند. البته او خیلی زود به این نتیجه می‌رسد که باید با صاحب کهنسال این هتل و دنیای عجیب و غریب او آشنا شود و…


ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال Hotel Del Luna یک سریال تلویزیونی کره ای است که در سال ۲۰۱۹ پخش شده است. این سریال به کارگردانی Oh Choong-hwan و نویسندگی Hong Jeong-eun و Hong Mi-ran ساخته شده است. ستارگان اصلی این سریال شامل IU، Yeo Jin-goo، Lee Do-hyun و Jo Hyun-chul می‌باشند.

سریال Hotel Del Luna داستان یک هتل مرموز و متعلق به دوران جوانی را روایت می‌کند که توسط یک زن به نام Jang Man-wol (نقش ای‌یو) اداره می‌شود. این هتل برای ارواح است و فقط ارواح می‌توانند در آن اقامت کنند. Jang Man-wol یک زن زیبا و مرموز است که قدرتی بالاتر از انسان‌ها دارد و از زمان گذشته در این هتل زندگی می‌کند.

در یک روز Jang Man-wol برای مدت زمان طولانی به دنبال مردی به نام Koo Chang-sung (نقش یئو جین-گو) می‌گردد تا قرضی از او بگیرد. از آنجا که Koo Chang-sung مبارزات دیوانه‌واری برای جلب توجه او انجام می‌دهد اما Jang Man-wol به تدریج به او علاقه‌مند می‌شود و او را به عنوان مدیر هتل خود انتخاب می‌کند.

این سریال با داستان پر جذاب و بازی برجسته بازیگران خود توانسته است مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. اگر شما به دنبال یک سریال فوق‌العاده کره ای هستید، قطعاً Hotel Del Luna یک گزینه عالی برای شما خواهد بود. بهترین قسمت این سریال این است که شما می‌توانید آن را با دوبله فارسی دانلود کرده و لذت ببرید.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *