دانلود سریال هتفیلد و مک کوی با دوبله فارسی Hatfields & McCoys

  • خلاصه داستان: ویلیام هتفیلد و رندال مک‌ کوی، دو دوست صمیمی و هم‌ رزم در جنگ داخلی آمریکا به خانه ‌‌باز‌می‌گردند که در واقع هتفیلد‌ها در یک سوی مرز ویرجینیای غربی و مک‌ کوی‌ها در آن سوی مرز ریور تاگ در کنتاکی هستند و در عین حال که همسایه هستند، در دو ایالت جدا زندگی می‌کنند. بر اثر برخی از درگیری‌های کوچک میان دو …

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال Hatfields & McCoys یک مینی‌سریال سه قسمتی است که در سال 2012 توسط کابل تلویزیونی امریکایی History Channel پخش شد. این سریال تاریخی و درام به کارگردانی کوین رینولدز اجرا شده است و داستان دو خانواده رقیب هتفیلد و مک کوی را به تصویر می‌کشد.

    این سریال در اوایل دهه 1880 در ایالت ویرجینیا اتفاق می‌افتد و به نحوی داستانی دلخراش از افراطی‌گری و خشونت خانوادگی را به تصویر می‌کشد. خصومت سال‌ها طول می‌کشد و تأثیر بزرگی بر جامعه محلی دارد و در نهایت به یکی از خونین‌ترین واقعه در تاریخ آمریکا، یعنی جنگ هتفیلد و مک کوی منجر می‌شود.

    بازیگران اصلی این سریال شامل کوستن لندایو، بیل پاکستون و تام بری در نقش‌های اصلی هتفیلد و کوی هستند. این سریال با بازخورد مثبتی از منتقدین و مخاطبان همراه بود و برنده جوایز متعددی از جمله امی در سال 2012 شد.

    سریال Hatfields & McCoys با دوبله فارسی نیز در دسترس است که این امر برای بینندگان ایرانی این اثر را به راحتی دنبال و تماشا می‌کند. این سریال به دلیل داستان جذاب و بازیگری قوی مورد توجه بسیاری از علاقمندان به سبک درام تاریخی قرار گرفته است و می‌تواند یک گزینه خوب برای تماشای سریال‌های تاریخی باشد.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *