دانلود سریال مهلت گالیپولی با دوبله فارسی Deadline Gallipoli

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “مهلت گالیپولی” یک مینی‌سریال استرالیایی به کارگردانی مایکل رید محصول سال ۲۰۱۵ است. این سریال درباره‌ی یک گروه از خبرنگاران استرالیایی است که در جریان جنگ جهانی اول به ترکیه می‌روند تا از نبرد گالیپولی گزارش بدهند. اعضای این گروه شامل چهار خبرنگار است که تصمیم می‌گیرند تا از نبرد تاریخی گالیپولی گزارش تهیه کرده و این نبرد را از دید خبرنگاران نشان دهند.

این سریال به طور موازی با اتفاقات جنگ جهانی اول و نبرد گالیپولی، به زندگی شخصیت‌های مختلف از جمله خبرنگاران می‌پردازد و به تصویر می‌کشد که چگونه این نبرد تاریخی بر روی زندگی آن‌ها تأثیر گذاشت.

این سریال با بازی بازیگران مطرحی همچون هیو دنسی، سم ورثینگتن، چارلی مورفی و جیمز مکالیستر به نمایش درآمده و توانسته است توجه بسیاری از منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کند.

سریال “مهلت گالیپولی” با دوبله فارسی قابل دسترسی می‌باشد و توسط سایت‌های مختلفی برای دانلود اینترنتی منتشر شده است. این سریال به دلیل تصاویر زیبا، بازیگران حرفه‌ای و داستان جذاب خود توانسته است تا حس مهمی از جنگ جهانی اول و نبرد گالیپولی را به تماشاگران القا کند و توجه آن‌ها را به خود جلب نماید.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *