دانلود سریال معما با دوبله فارسی Mystery!: Campion

  • خلاصه داستان: در دهه‌ی 30 و در انگلستان، فردی از خانواده اشرافی با اسم مستعار «آلبرت کمپیون» به کمک دستیارش که قبلا سارق بود، به حل معماهای مختلف می‌پردازند.

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال معما با دوبله فارسی “Campion”

    سریال “معما” یک سریال تلویزیونی بریتانیایی است که بر اساس رمان‌های معروف مارگرت اولفرت (Margery Allingham) ساخته شده است. سریال از سال 1989 تا 1990 پخش شد و داستان‌های آن در دهه 1930 در انگلستان اتفاق می‌افتد.

    داستان سریال که توسط آلبرت کمپیون به نام “آلبرت کمپیون” (Albert Campion) به دست می‌آید، درباره یک آقای جوان و دوستانش است که در جستجوی معمایی برای حل مشکلات و پرده‌های رازآلودی که در آن‌ها به دنبال پیشرفت هستند، هستند. او همیشه در اوج عصبانیت و جلوه اعتماد به نفس است و به همین دلیل به نام “بودی” (Buddy) شناخته شده است. ایشان همواره با خطر و جرئت رها شده است و معمایی که مواجه است را به آسانی حل می کند.

    این سریال دارای چندین فصل است و هر فصل شامل چندین قسمت می باشد. این سریال توانسته است توجه بسیاری از بینندگان حاضر در کشورهای مختلف را به خود جلب کند و باعث شده تا هواداران بیشتری پیدا کند. با داشتن دوبله‌های فارسی، این سریال به راحتی قابل دسترس برای مخاطبان فارسی زبان شده است

    بنابراین به شدت توصیه می‌شود که دانلود سریال “معما” با دوبله فارسی را از دست ندهید و از تماشای آن لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *