دانلود سریال مجریان قانون بس ریوز با دوبله فارسی Lawmen: Bass Reeves

  • خلاصه داستان: مجریان قانون بس ریوز؛ سریالی وسترن محصول شبکه پارامونت پلاس و به تهیه کنندگی تیلور شریدان است. داستان درباره بس ریوز، اولین مارشال افسانه‌ای سیاه پوست آمریکاست. او با وجود دستگیری بیش از ۳هزار قانون شکن در طول دوران حرفه‌ای خود، وزن نشان مارشال را برای خود سنگین می‌دانست و با هزینه‌های اخلاقی و معنوی برای خانواده عزیزش دست به گریبان بود…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال مجریان قانون بس ریوز یک سریال آمریکایی در ژانر وسترن است که داستان زندگی بس ریوز، مجری قانون آفریقایی-آمریکایی قرن نوزدهم را به تصویر می‌کشد. این سریال توسط شبکه PBS ساخته شده و به تازگی توسط شرکت هایو ردیو (High Noon) و انسانیت چند رسانه‌ای پویا (Prairie Dog Media) منتشر شده است.

    بس ریوز یک شخصیت واقعی بود که در دوران وحشی غرب‌آمریکا به عنوان یک مجری قانون شناخته شد. او به عنوان اولین مجری قانون آفریقایی-آمریکایی شهرت جهانی کسب کرد و در طول دوران خدمتش بیش از 3000 دستگیری انجام داد. این سریال به روایت زندگی و داستان‌های واقعی بس ریوز می‌پردازد و نشان می‌دهد که چگونه او با مواجهه با چالش‌ها و موانع نژادی و فرهنگی، توانست قدرت و اعتبار خود را به دست آورد.

    این سریال با استفاده از بازیگران حرفه‌ای و تصاویر زیبا از مناظر طبیعی آمریکایی، داستان جذاب بس ریوز را به تصویر می‌کشد. همچنین دوبله فارسی این سریال برای دوستداران سینما و تلویزیون ایرانی امکان دانلود و تماشا فراهم شده است.

    با تماشای سریال مجریان قانون بس ریوز، علاوه بر سرگرم شدن، می‌توانید با یکی از شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار تاریخ آمریکا آشنا شوید و از داستان جذاب دوران وحشی غرب‌آمریکا لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *