دانلود سریال لوکی با دوبله فارسی | Loki

خلاصه داستان: لوکی؛ سریالی ابرقهرمانی براساس شخصیتی در مارول کامیکس به همین نام ساخته شده‌است. در اواسط فیلم انتقام جویان پایان بازی شاهد بودیم که لوکی از سال ۲۰۱۲ به کمک تسراکت توانست از دست کاپیتان آمریکا و مرد آهنی فرار کند. ادامه سریال بعد این وقایع است…

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “لوکی” یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی اخیر است که توسط شبکه محبوب استریمینگی Disney+ تولید شده است. این سریال که بر پایه شخصیت مارول “لوکی” ساخته شده است، با بازیگری تام هیدلستون در نقش اصلی، از سوتیلیسم و فضای عجیب و غریبی برخوردار است که طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است.

داستان این سریال در مورد ماجراهای لوکی پس از وقایع فیلم Avengers: Endgame می‌باشد. در این سریال، لوکی که توسط تیم مدافعان گالکسی دستگیر شده بود، به دستور یک سازمان مخفی به نام TVA (Time Variance Authority) به منظور تصحیح یا حذف دستاوردهای زمانی به عنوان یک مامور زمانی استفاده می‌شود. این موضوع منجر به ایجاد ماجراهای فراوانی می‌شود که در هنگام تلاش برای تصحیح زمان، لوکی روی خطر و مخاطرات بسیاری برمی‌خورد.

با این حال، جذابیت اصلی این سریال در داستان پیچیده و شگفت‌انگیز آن است که توانسته است تماشاگران را بیش از پیش به خود جذب کند. همچنین، بازی برجسته تام هیدلستون در نقش لوکی و وجود شخصیت‌های جذاب دیگر نیز از دیگر مواردی است که این سریال را به یکی از بهترین سریال‌های سال تبدیل کرده است.

اگر علاقه‌مند هستید تا این سریال را تماشا کنید، می‌توانید آن را با دوبله فارسی از منابع معتبر دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید. امیدواریم که لذت بردن از دنیای شگفت انگیز مارول را در این سریال برای شما فراهم کند.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *