دانلود سریال قطار با دوبله فارسی | Train

خلاصه داستان: سئو دو وون کاراگاه بسیار تواناییست که در به دام انداختن خلافکاران و گناهکاران ، هیچ ابایی نداشته و هرپرونده را…

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “قطار | Train” یک سریال تلویزیونی کره ای به کارگردانی ریم وو در سال 2020 منتشر شده است. این سریال اکشن و علمی تخیلی است و داستان آن در مورد یک قطار نجات است که در آینده ای ناامید و تاریک، مسافران را نجات می دهد.

سریال “قطار | Train” دارای دو دنیای متفاوت است، یک دنیایی که پر از خشونت و فساد است و دنیایی دیگر که در آن صلح و عدالت حاکم است. داستان این سریال در دو دنیا روایت می شود که توسط یک قطار مرموز به یکدیگر متصل شده اند. پلیسی به نام سو سو وارد این دو دنیا می شود تا پرونده ای مرموز و در هر دو دنیا که وصل شده است، حل نماید.

در سریال “قطار | Train” اتفاقات جالبی رخ می دهد و داستانی پر از اکشن، جنایت و معما را برای تماشاگران ارائه می دهد. این سریال با حضور بازیگران مطرح و داستان جذاب خود، توانسته است توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

سریال “قطار | Train” با دوبله فارسی در دسترس مخاطبان ایرانی قرار گرفته است و می توانید آن را از سایت های معتبر دانلود کرده و تماشا کنید. این سریال یک تجربه هیجان انگیز و سرگرم کننده برای تماشاگران است که علاقه مند به داستان های علمی تخیلی و اکشن هستند.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *