دانلود سریال قتل های دوبلین با دوبله فارسی Dublin Murders

خلاصه داستان: این سریال بر اساس رمانی از “تانا فرنچ ” ساخته شده و درباره سری قتل هاdی است که در دوبلین “ایرلند” صورت میگیرد و …


ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “قتل های دوبلین” یک سریال جذاب و معروف است که به تازگی با دوبله فارسی در دسترس قرار گرفته است. این سریال بر اساس رمان های “In the Woods” و “The Likeness” اثر تانا فرنچ ساخته شده و داستان آن در دوبلین ایرلند اتفاق می افتد.

“قتل های دوبلین” داستانی مهیج و پر از راز و رمز است که در شش قسمت به تصویر کشیده شده است. داستان این سریال در مورد دو کارآگاه ماجراجو است که به دنبال حل پرونده های قتل های مرموز در دوبلین هستند. آنها در طول تحقیقات خود با رازهایی در مورد گذشته خود روبرو می شوند که زندگی آنها را تغییر می دهد.

داستان این سریال با جرم و جنایت، روابط انسانی و رازهای پنهانی پر از جذابیت است و با بازیگران حرفه ای و صحنه های فوق العاده، توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. حالا با دوبله فارسی، این اثر هنری برای بینندگان فارسی زبان به تماشا گذاشته شده است.

اگر علاقه مند به تماشای سریال های مهیج و جذاب هستید، قطعا سریال “قتل های دوبلین” را از دست ندهید. این سریال توانسته است با داستان فوق العاده و اجرای برجسته، محبوبیت زیادی را به دست آورد و اکنون با دوبله فارسی در اختیار علاقمندان به سینما و تلویزیون فارسی زبان قرار گرفته است.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *