دانلود سریال فرار از دانمورا با دوبله فارسی Escape at Dannemora

خلاصه داستان: داستان سریال فرار در دانمورا درباره ریچارد مت و دیوید سوییت، دو قاتل محکوم به زندان هست که در مرکز اصلاح و ترتیب کلینتون در ایالت نیویورک زندانی می‌باشند و به کمک تیلی میچل موفق به فرار از آن می‎شوند. میچل سرپرست و ناظر خیاطی زندان می‎باشد و…


ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “فرار از دانمورا” یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی جدید است که به تازگی به زبان فارسی دوبله شده و قابل دانلود است. این سریال، که توسط بن اس‌تیلر و دیوید ونتر ساخته شده، داستان واقعی فرار دو زندانی از زندان دانمورا در ایالت نیویورک را به تصویر می‌کشد.

سریال “فرار از دانمورا” داستان زندگی دو زندانی به نام‌های ریچارد مت و دیوید سویت را روایت می‌کند که از زندان دانمورا با کمک یک کارمند زندان فرار می‌کنند. این داستان پر از جنایت، رمز و راز، و نگاهی عمیق به روابط انسانی و مشکلات اجتماعی است.

فیلم‌نامه و کارگردانی این سریال توسط اسکات زی‌برن و کاری بل فراهانی انجام شده و بازیگرانی مانند بنیسیو دل تورو، پاتریشیا آرکت، پل دانو، دانیلل هوولی، دیوید مورس و الیزابت رینر در آن حضور دارند. این سریال با اجرای صحنه‌های تاریک و جذاب و بازی برجسته بازیگران، توانسته است جلب توجه بسیاری از بینندگان و منتقدان را به خود جلب کند.

دانلود سریال “فرار از دانمورا” با دوبله فارسی، فرصت بسیار مناسبی است تا فارغ از مسائل زبانی، این سریال را به کمک زیرنویس‌های فارسی به راحتی تماشا کنید و از داستان هیجان‌انگیز و بازیگری فوق‌العاده لذت ببرید.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *