دانلود سریال ضربان قلب با دوبله فارسی Heartbeat

  • خلاصه داستان: سون وو هیول یک خون آشام نیمه انسانی است. او خیلی دوست دارد به یک انسان کامل تبدیل شود، اما تنها فرصت اینکار که هر صدسال پیش میاید را از دست می دهد. او با جون این هه که یک مهمون خونه رو اداره میکنه آشنا میشه…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “ضربان قلب” یک مجموعه تلویزیونی درام و عاشقانه است که با دوبله فارسی به نام “قلب” در دسترس قرار گرفته است. این سریال تلویزیونی به کارگردانی مت بااست در سال 2016 به نمایش درآمد.

    داستان سریال در مورد یک جراح قلب به نام “آلکس پانتیرا” است که در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود با چالش‌ها و مشکلاتی روبرو می‌شود. او تلاش می‌کند تا هم زندگی حرفه‌ای خود را در یک بیمارستان پررونق و پرکار به خوبی دنبال کند و هم زندگی خصوصی خود را با دوست پسرش که یک مرد ثروتمند و مسئول است مدیریت کند. همچنین، داستان عشق و دوستی او با همکارانش نیز به تصویر کشیده می‌شود.

    این سریال با داستان شگفت‌انگیز و بازی های برجسته بازیگران خود توانست توجه زیادی را به خود جلب کند و در میان منتقدین و بینندگان محبوبیت زیادی کسب کند. دوبله فارسی این سریال نیز توانسته است این سریال را برای بینندگان فارسی زبان جذاب تر کند.

    بنابراین، اگر به دنبال یک سریال درام و عاشقانه و همچنین پر از هیجان با داستانی جذاب و بازیگران خوب هستید، می‌توانید سریال “ضربان قلب” را با دوبله فارسی با عنوان “قلب” دانلود کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *