دانلود سریال شمال و جنوب با دوبله فارسی North & South

خلاصه داستان: قاضی هیل به علت فشار نخست وزیر برای تبرئه کردن متهمان یک پرونده به میلتون مهاجرت می کند. میلتون یک شهر صنعتی است که کارخانه های پارچه بافی بزرگی در آن قرار دارد. صاحبان این کارخانه ها علناً کارگرانشان را استثمار می کنند. قاضی هیل دختری به نام مارگارت دارد. مارگارت در اولین برخورد با صاحبان یکی از کارخانه ها به نام آقای تورنتون به عمق شقاوت او پی می برد، اما آقای تورنتون به او علاقه مند می شود و سعی دارد که دیر یا زود از خانم مارگارت خواستگاری کند. اما با توجه به جو پارچه بافی روابط آنها تیره تر می شود…

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال شمال و جنوب (North & South) سریال تاریخی و عاشقانه‌ای است که بر اساس رمانی به همین نام اثر الیزابت گاسکل نوشته شده است. این سریال در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۸ تولید شده و به دو فصل تقسیم شده است.

داستان این سریال در زمان جنگ داخلی آمریکا رخ می‌دهد و در مورد دو خانواده‌ی صنعتی انگلیسی و آمریکایی است که در آن زمان در حال رقابت و صراع برای قدرت و ثروت هستند. داستان عشق و دوستی میان دو قهرمان این داستان، مارگرت هالس و جان تورنتون، نیز به زیبایی در این سریال به تصویر کشیده شده است.

این سریال با بازیگری برندن فریزر، کریستینا ریچتی، کایلر پورتر، الیسون استی

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *