دانلود سریال شاگرد مکانیک ها با دوبله فارسی | Mech Cadets

خلاصه داستان: یک نوجوان به گروهی از افسران جوان می‌پیوندد که انتخاب شده‌اند با گروهی از ربات‌های مکانیکی که از فضا آمده‌اند ارتباط برقرار کرده و به کمک آن‌ها از زمین در برابر مهاجمان بیگانه دفاع کنند اما…

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “شاگرد مکانیک ها” یک انیمیشن علمی-تخیلی محصول سال ۲۰۱۷ است که توسط آقای “غریگ پاک” ساخته شده است. این سریال در دنیایی آینده‌نگر و تخیلی جای گرفته است و داستان نبرد بین انسان‌سازان و هیولاهای عملاً بیرون‌زمینی را روایت می‌کند.

البته این سریال با فضای جدید و داستان جذاب خود، توانسته است توجه بسیاری از منتقدان و بینندگان را به خود جلب کند و از آنجایی که در حال حاضر با دوبله فارسی موجود است، عده زیادی از علاقه‌مندان به انیمیشن‌ها و علمی-تخیلی‌ها، این سریال را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خود برای تماشا در نظر می‌گیرند.

سریال “شاگرد مکانیک ها” درباره یک دانش‌آموز نظامی به نام “هیتش” است که به طور اتفاقی انتخاب می‌شود تا به عنوان یک شاگرد مکانیک، به جمعیتی عظیم از ماشین‌های نظامی پیوسته و در مقابل حملات هیولاهایی که به زمین هدفمند شده‌اند، حفاظت کند. در این راه، او با دوستان جدیدش مواجه می‌شود و باید با تلاش و تمرین‌های دشوارش، از خود بگذرد و به یک مکانیک با توانمندی‌های استثنایی تبدیل شود.

سریال “شاگرد مکانیک ها” با استفاده از داستان جذاب و انیمیشن‌های شگفت‌انگیز، مخاطبان خود را به دنیای جذاب و دل‌نشین خود می‌کشاند. عملکرد صداپیشه‌ها به همراه داستان پرماجرا، باعث شده است که این سریال توانسته باشد مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند و با دوبله فارسی موجود، امکان دسترسی به این اثر برای علاقه‌مندان به فارسی‌زبان نیز امکان‌پذیر شده است.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *