دانلود سریال سرقت بزرگ قطار با دوبله فارسی The Great Train Robbery

خلاصه داستان: یک درام دو قسمتی که سرقت بزرگ قطار در 8 آگوست سال 1963 را به تصویر میکشد، در ابتدا از دیدگاه دزدان و سپس از دیدگاه پلیس…

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “سرقت بزرگ قطار” یک سریال تلویزیونی بریتانیایی است که در دو قسمت از شبکه بی‌بی‌سی به روی آنتن رفته است. این سریال تاریخی و جنایی در سال 1979 تولید شده است و به کارگردانی مایکل کریستی به نمایش گذاشته شده است.

داستان این سریال دربارهٔ یکی از بزرگترین سرقت‌های قطار در تاریخ انگلستان است که در سال یک هزار و نهصد و سیصد و پنجاه و پنج اتفاق افتاده است. گروهی از دزدان حرفه‌ای تصمیم گرفته‌اند تا یکی از قطارهای معدنی که حمل و نقل طلا انجام می‌دهد را تحت کنترل بگیرند و به سرقت ببرند. این سرقت با ترتیب و برنامه‌ریزی دقیق انجام می‌شود ولی آیا آن‌ها موفق خواهند شد یا نه؟

سریال “سرقت بزرگ قطار” با بازیگرانی همچون لوکاس هیل، جیمز ویلیامز، جیمز فاکس و ادوارد وودوارد به نمایش گذاشته شده است و با دوبله فارسی نیز در دسترس مخاطبان ایرانی قرار گرفته است.

این سریال با داستان مهیج و بازیگری فوق‌العاده به‌عنوان یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی تاریخ شناخته شده و توانسته است تعداد زیادی از طرفداران خود را به خود جذب کند. اگر به دنبال یک سریال جذاب و هیجان‌انگیز هستید، می‌توانید سریال “سرقت بزرگ قطار” را از سایت‌ها یا پلتفرم‌های دانلود معتبر دنبال کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *