دانلود سریال ریک و مورتی با دوبله فارسی | Rick and Morty

خلاصه داستان: داستان سریال درباره پدربزرگ ماجراجویی به نام ریک است که بعد از مدت ها به کانون خانواده برگشته است. او که شخصیت نامتعادلی دارد، وقت خود را صرف اختراعات عجیب و غریبی می کند و به تازگی هم توانسته وارد دنیاهای موازی مختلف با موجوداتی عجیب الخلقه شود و برای پیشبرد اهدافش در این مکان ها و آزمایش نتیجه اختراعات مختلفش از “مورتی” که علاقه چندانی به ورود به این ماجراجویی ها ندارد، کمک می گیرد که موجب دردسرهای فراوانی برای مورتی می شود…

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “ریک و مورتی” یک انیمیشن اکشن و ماجراجویی محصول ایالات متحده است که توسط دان هارمون و جستین رویلند ساخته شده است. این سریال که به صورت دوبله فارسی نیز در دسترس است، داستان ماجراهای دو شخصیت باهوش به نام های ریک و مورتی را روایت می‌کند.

ریک، یک عالم مورد احترام و بی‌رحم است که به تازگی به خانه دختر و پسر دختر خود، بتی و جری، بازگشته است. او با موجودات عجیب و غریب و فضانوردان مختلف در سراسر کهکشان ماجراجویی می‌کند و مورتی، نوه او، همواره همراه او است. این دو با هم به ماجراجویی‌هایی می‌روند که معمولاً باعث ایجاد مشکلاتی برای خودشان و دیگران می‌شود.

با ترکیب داستان های علمی تخیلی و طنز، سریال “ریک و مورتی” مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. این سریال، به نوعی تلاش برای ارائه یک دیدگاه متفاوت از دنیای ما است و با استفاده از موضوعاتی چون جهان‌های موازی و سفرهای زمانی، مخاطبان را به فکرفروشی و تأمل در مسائل علمی و فلسفی می‌اندازد.

سریال “ریک و مورتی” با داشتن داستان های پیچیده و سرگرم کننده، موفق به جلب توجه یک جمع کثیری از بینندگان در سراسر جهان شده است. به همین دلیل، دانلود و تماشای این سریال با دوبله فارسی برای علاقمندان به انیمیشن های علمی تخیلی و طنز بسیار توصیه می‌شود.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *