دانلود سریال دلم برات تنگ شده با دوبله فارسی | Missing You

خلاصه داستان: این درام در مورد زوجیست که بخاطر اتفاقی غیرمنتظره مجبور به جدایی از یکدیگر میشوند اما حالا بعد از گذشت چند سال سرنوشت اونها رو دوباره سر راه هم قرار میده. “هان جونگ وو” یه کارآگاه شده و “لی سو یون” طراح مد شده…


ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

دانلود سریال “دلم برات تنگ شده” با دوبله فارسی

سریال “دلم برات تنگ شده” یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های درام و عاشقانه می‌باشد که از سال 2012 تا 2013 پخش شده است. این سریال کره‌ای به کارگردانی لي جونگ-هيون و نویسندگی هان جونگ-هیون، فریدا همبراک و هیدنگ یوند به تصویر کشیده شده و هم‌اکنون با دوبله فارسی برای دانلود در دسترس علاقمندان قرار دارد.

داستان این سریال درباره‌ی دو دوست صمیمی است که در کودکی به وسیله یک قاتل جدا شده و با وجود تمام سختی‌ها و موانعی که بر سر راهشان قرار می‌گیرد، عاشق یکدیگر می‌شوند. اما این دوستان بزرگ شده و یکی از آن‌ها به یک کارآگاه تبدیل شده و دیگری نیز درگیر مسائلی است که باعث ایجاد مشکلات بسیار برایشان می‌شود.

سریال “دلم برات تنگ شده” با داشتن داستانی پر از احساسات و تراژدی‌های عاشقانه، مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده و در کشورهای مختلفی جوایز مهمی از جمله “جوایز ستاره پیشرو” را به خود اختصاص داده است. اگر علاقه‌مند به دانلود یک سریال درام و عاشقانه با داستانی جذاب و هیجان‌انگیز هستید، قطعاً سریال “دلم برات تنگ شده” یک گزینه عالی برای شما خواهد بود.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *