دانلود سریال دختر شاه پریون با دوبله فارسی | I Dream of Jeannie

خلاصه داستان: داستان از آنجا آغاز می‌شود که تونی نلسون، افسر نیروی هوایی آمریکا و فضانورد ناسا برای پرتاب به مدار زمین با یک موشک راهی مدار زمین می‌شود، اما در حین ماموریت دچار سانحه شده و مجبور به فرود اضطراری می‌گردد. سفینه او در یک جزیره دورافتادهٔ عاری از سکنه فرود می‌آید و او تصادفاً با یک چراغ کهنه جادویی برخورد می‌کند. پس از مالیدن چراغ جادو، یک پری جادویی از آن خارج شده و مکالمه‌ای…

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “دختر شاه پریون” یا به زبان اصلی “I Dream of Jeannie” یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی دهه ۶۰ میلادی است. این سریال کمدی و فانتزی که به کارگردانی سیدنی شلتون ساخته شده است، داستان زندگی جنی، یک جنی زنده و زیبا را روایت می‌کند که در یک قاب قدیمی قفل شده برای قرن‌ها به خواب رفته بود و اکنون دارد به عنوان خدمتکار زندگی می‌کند و مشکلات و ماجراجویی‌هایی را که به دست‌آوردن آرامش و خوشبختی مداوم جنی و مردی به نام تونی نشان می‐دهد.

این سریال به دلیل داستان جذاب، بازی هنرمندانبرجسته، طنز و شوخ‌طبعی و همچنین نوآوری‌های فنی و تخیلی گوناگون در نمایش دادن جادوهای جنی، توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. این سریال در طول پخش، موضوع‌های مختلفی را پوشش داد و در کلیه فصل‌ها انتقاد مثبت و دوستداشتنی‌های زیادی را از منتقدین دریافت کرد.

حالا شما می‌توانید این سریال جذاب را با دوبله فارسی برای تماشای آسان و لذت‌بخش دانلود کنید و از داستان فوق‌العاده و بازی خوب هنرمندان آن لذت ببرید.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *