دانلود سریال دختر شاه پریون با دوبله فارسی | I Dream of Jeannie

  • خلاصه داستان: داستان از آنجا آغاز می‌شود که تونی نلسون، افسر نیروی هوایی آمریکا و فضانورد ناسا برای پرتاب به مدار زمین با یک موشک راهی مدار زمین می‌شود، اما در حین ماموریت دچار سانحه شده و مجبور به فرود اضطراری می‌گردد. سفینه او در یک جزیره دورافتادهٔ عاری از سکنه فرود می‌آید و او تصادفاً با یک چراغ کهنه جادویی برخورد می‌کند. پس از مالیدن چراغ جادو، یک پری جادویی از آن خارج شده و مکالمه‌ای…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “دختر شاه پریون” (I Dream of Jeannie) یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیونی در دهه‌های گذشته بوده است. این سریال که در دهه ۱۹۶۰ به تازگی توزیع شده بود، همچنان هم از طرفداران بسیاری برخوردار است و یکی از آثار برجسته تلویزیونی به شمار می‌آید.

    این سریال داستان یک خواننده موسیقی به نام “تونی نلسون” را روایت می‌کند که در یک جزیره‌ی گرمسیری ناگهان به یک جنی فراری به نام “جینی” برمی‌خورد. “جینی” از قدرت‌های عجیب و غریبی برخوردار است و می‌تواند هرآنچه که توانش بخواهد به وجود آورد. او با استفاده از این قدرت‌ها، همیشه “تونی” را در مسایل مختلف کمک کرده و در واقع او را به یک سرگرمی خواهر می‌تراشد.

    یکی از ویژگی‌های جالب این سریال داستانی بود که مخاطبان را به خنده و خوشحالی وادار می‌کند. این سبک سریال که به لطف بازی هنرمندانه بازیگران نقش‌های اصلی و همچنین داستان‌های شاد و سرگرم‌کننده، همواره در میان مخاطبان محبوبیت ویژه‌ای داشته است.

    با توجه به اینکه سریال “دختر شاه پریون” هنوز هم برای بسیاری از طرفداران تلویزیونی مورد توجه خاصی قرار دارد، دوباره دسترسی به این اثر با دوبله فارسی به راحتی امکان‌پذیر است. این امر می‌تواند به خصوص برای افرادی که علاقه‌ی زیادی به سریال‌های کمدی دارند، موجب خرسندی و سرگرمی خاصی شود.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *