دانلود سریال داستان دو شهر با دوبله فارسی The City and the City

  • خلاصه داستان: بازرس تادور از دسته جرایم افراطی، قتل دانشجویی اهل دوبل را بررسی میکند که خبرش همه جا پیچیده چون نحوه قتل متفاوت به نظر میرسد و…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال داستان دو شهر یک مینی‌سریال تلویزیونی است که براساس رمانی به همین نام اثر چاینا میاویل است. این سریال تلویزیونی در ژانر جنایی و علمی-تخیلی قرار دارد و داستان آن در دو شهر موازی به نام‌های بیزارت و الكود زندگی می‌کند.

    در این دو شهر، جمعیت‌ها به‌طور جداگانه زندگی می‌کنند و هر فرد باید در شهر خودش بماند و به شهر دیگر سفر نکند. اما وقتی یک جسد در شهر بیزارت پیدا می‌شود و محققان سعی در حل پرونده‌ی این جسد دارند، اتفاقات عجیب و غریبی رخ می‌دهد و این ماجرا برای شخصیت اصلی سریال به نام تایودور بگینز بسیار پیچیده می‌شود.

    سریال داستان دو شهر با الهام از موضوع داستانی جذاب و تازه، با بازیگرانی همچون دیوید موریسی، ماریا شپار، و مامین آیینه‌بانی تولید و منتشر شده است. این سریال با داشتن داستان متفاوت و جذاب، توانسته توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند و توانسته امتیازهای بالایی را از نقادان و بینندگان به دست آورد. اگر به دنبال تماشای یک سریال مهیج و پر از معما هستید، حتما سریال داستان دو شهر را از دست ندهید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *