دانلود سریال خط باریک آبی با دوبله فارسی The Thin Blue Line

  • خلاصه داستان: داستان این سریال درباره اتفاقات جالبی است که در ایستگاه پلیس یکی از شهرهای انگلیس روی می دهد و در آن کاراکتر اصلی فیلم، بازرس فاولر، با شخصیتی احمق و بامزه و کارهای جذاب و خنده دارش به این اتفاقات دامن می زند…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “خط باریک آبی” یک سریال کمدی بریتانیایی است که در دهه ۱۹۹۰ تولید شده است. این سریال به طور کامل در محیط پلیسی و در یک ایستگاه پلیس در شهری کوچک انگلستان اتفاق می افتد. این سریال توسط بن البرن استیلی ساخته شده و شخصیت‌های اصلی آن شامل نیکولا سانتوس (لوئیس)، یورک‌شر، دی، گراهام کلاس و غیره می‌باشد.

    داستان این سریال در مورد یک ایستگاه پلیس در انگلستان است که تحت مدیریت یک پلیس فاسد قرار دارد. این ایستگاه پر از افرادی است که هر کدام شخصیت‌های جالب و کمی عجیب‌وغریبی دارند. در این میان یک پلیس اخلاق‌مدار به نام لوئیس وارد می‌شود و قصد دارد برخوردی متفاوت با افراد ایستگاه داشته باشد.

    این سریال با ترکیبی از طنز و موضوعات روزمره، توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. شخصیت‌های جذاب و متنوع، ماجراهای جالب و داستان‌های هیجان‌انگیز، سبب شده تا این سریال توانسته باشد محبوبیت بالایی در بین مخاطبان داشته باشد.

    سریال “خط باریک آبی” با دوبله فارسی نیز در دسترس مخاطبان ایرانی قرار دارد و می‌تواند گزینه خوبی برای تفریح و سرگرمی باشد. اگر شما دوست دارید از یک سریال کمدی و سرگرم‌کننده لذت ببرید، قطعا این سریال را توصیه می‌کنیم.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *