دانلود سریال باروت با دوبله فارسی Gunpowder

خلاصه داستان: باروت ، سریالی تاریخی مهیج که توسط کیت هرینگتون بازیگر بسیار معروف انگلیسی ساخته شده است. این سریال داستان واقعی نقشه باروت را روایت می‌کند که در سال ۱۶۰۵ گروهی قصد نابودی شاه جیمز یکم را به وسیله منفجر کردن بشکه‌های باروت در کاخ وست‌مینستر داشتند. در سریال باروت شاهد حضور بازیگران برجسته‌ای همچون کیت هرینگتون ، پیتر مولان و لیو تایلر هستیم و…

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “باروت” یک سریال تلویزیونی تاریخی و درام است که به صورت مشترک تولید شده توسط شبکه‌های تلویزیونی فرانسه و انگلیسی است. این سریال تاریخی به کارگردانی جی بینتلی و نویسندگی رونان بنتر و دنیل وست می‌باشد و در سال 2017 به نمایش درآمد.

سریال “باروت” داستان قیام گاندی برکستر، یک افسر انگلیسی کاتولیک، و تلاش او برای منع جریان هژبرانه پادشاهی انگلیس را روایت می‌کند. این داستان به شکل گسترده‌ای در مورد قیام جوانان کاتولیک برای منع اجرای طرح کمپین ۱۶۱۲ میلادی در خاله وینچستر است.

این سریال با استفاده از زیرنویس فارسی و دوبله فارسی برای تماشاگران فارسی‌زبان نیز در دسترس است. داشتن دوبله فارسی این سریال، باعث می‌شود که بخش گسترده‌تری از مخاطبان فارسی‌زبان نیز بتوانند از داستان جذاب و هیجان‌انگیز “باروت” لذت برد. اگر شما نیز علاقه‌مند به تاریخ، درام و داستان‌های جنگی هستید، پیشنهاد می‌شود که این سریال را از طریق دوبله فارسی دیدن نمایید و از داستان هیجان‌انگیز آن لذت ببرید.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *