دانلود سریال آپلود با دوبله فارسی | Upload

  • خلاصه داستان: آپلود؛ سریالی کمدی علمی تخیلی ساخته گرگ دنیلز است. داستان در آینده رخ می‌دهد. یک جوان بعد از مرگ ناگهانی این فرصت را می‌یابد تا جهان پس از مرگش را به انتخاب خود و با تکنولوژی تغییر دهد اما…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    “Upload” یک سریال کمدی علمی تخیلی و درام محصول سال 2020 است که توسط گرگ دنیلز ایجاد شده است و در پلتفرم استریمینگ آمازون پرایم اکس که یکی از بزرگترین شبکه های استریمینگ جهان است، منتشر شده است. این سریال در یک آینده نزدیک به نمایش گذاشته می شود که در آن انسان ها می توانند پس از مرگ، ذهن و آگاهی خود را در یک دنیای مجازی به نام “آپلود” بازسازی کنند.

    “آپلود” داستان نیل، یک برنامه نویس جوان است که پس از یک حادثه ناگوار، تصمیم می گیرد ذهن و آگاهی خود را به “آپلود” کند، اما در این دنیای مجازی او با مشکلات جدیدی روبرو می شود که ماجراهای متفاوتی را برای او فراهم می کند. همچنین، نیل در این دنیای مجازی با نورا، کارمند این دنیای مجازی آشنا می شود و بین آنها روابط عاطفی شکل می گیرد.

    این سریال توانسته است با داستان مهیج و فضایی تخیلی جذاب، مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. همچنین موضوعات متنوع اجتماعی و فلسفی مطرح شده در این سریال، آن را به یک انتخاب عالی برای تماشای عمومی تبدیل نموده است. همچنین دوبله فارسی این سریال نیز در دسترس علاقه‌مندان به سینما و تلویزیون در ایران قرار گرفته است تا این امکان را به آنها بدهد تا از داستان جذاب این سریال بهره مند شوند.

    سریال “آپلود” با الهام از تکنولوژی های آینده و دنیای مجازی، یک داستان فراگیر و متفاوت را ارائه می دهد که با ترکیب عناصر علمی تخیلی، کمدی و درام، توانسته است توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند و باعث شود تا از تجربه جذاب و سرگرم کننده این سریال لذت ببرند.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *