دانلود سریال آخرین کشتی با دوبله فارسی The Last Ship

  • خلاصه داستان: ماموریت چهار ماهه ناو Nathan James در جنوبگان به اتمام رسیده. ناخدا “تام چندلر” و سایر خدمه در صدد بازگشت به کشور هستند که کشتی آن‌ها هنگام سوار کردن “راشل اسکات” محقق میکروب شناسی که در قطب جنوب در حال انجام آزمایشاتی سری است مورد حمله نیروهای خارجی قرار گرفته و آسیب می‌بیند. ام …

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال آخرین کشتی، یک سریال تلویزیونی آمریکایی است که از سال 2014 تا 2018 پخش شده است. این سریال به کارگردانی هنری یستر و هانک استاینبرگ و تهیه‌کنندگی مایکل بی وجیکتوریا برشی، محصول شبکه TNT است.

    سریال آخرین کشتی داستان یک کشتی نظامی به نام USS Nathan James را دنبال می‌کند که در دنیایی پس از ویروس کشنده‌ای که بیشتر جمعیت زمین را نابود کرده، جان سالم به در می‌برد. این کشتی برای پیدا کردن واکسنی که می‌تواند جان مردم را نجات دهد، دریاها را طی می‌کند. در این سفر، خود را در مقابل گروه‌های مختلفی از دزدان دریایی و دولت‌های جنگجویان، می‌بیند.

    سریال آخرین کشتی با موضوع جذاب خود توانسته است مخاطبان زیادی را برای خود جذب کند. از دیگر مواردی که این سریال را جذاب کرده، حضور بازیگران مطرحی همچون اریک دین، آدام بالدوین، چارلز پرناو، تراویس وان و ماریسا نویر و… است.

    در ایران نیز این سریال توسط شبکه‌های ماهواره‌ای پخش شده است و توانسته است طرفداران بسیاری پیدا کند. از آنجایی که این سریال برای برخی از مخاطبان دیدن به زبان اصلی مشکل است، دوبله فارسی این سریال نیز تهیه و منتشر شده است تا این افراد نیز بتوانند از داستان جذاب آن لذت ببرند.

    به طور کلی، سریال آخرین کشتی یک مجموعه داستانی مهیج و پر از اکشن است که می‌تواند تجربه دیدن جالبی برای علاقمندان به ژانر اکشن و علمی تخیلی فراهم کند.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *