دانلود سریال آخرین کشتی با دوبله فارسی The Last Ship

خلاصه داستان: ماموریت چهار ماهه ناو Nathan James در جنوبگان به اتمام رسیده. ناخدا “تام چندلر” و سایر خدمه در صدد بازگشت به کشور هستند که کشتی آن‌ها هنگام سوار کردن “راشل اسکات” محقق میکروب شناسی که در قطب جنوب در حال انجام آزمایشاتی سری است مورد حمله نیروهای خارجی قرار گرفته و آسیب می‌بیند. ام …

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “آخرین کشتی” یک مجموعه تلویزیونی اکشن و درام است که در سال‌های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. این سریال که به طور اصلی توسط توماس کالیگان ساخته شده است، داستان یک کشتی نظامی به همین نام را دنبال می‌کند که در حال تلاش برای نجات جامعه انسانیت از یک ویروس کشنده است.

داستان سریال “آخرین کشتی” در زمانی آینده واقع می‌شود که یک ویروس مرگبار جهانی به نام “Red Flu” انسان‌ها را آلوده کرده و اکثر جمعیت را از بین برده است. در این شرایط بحرانی، کاپیتان “تام کانکر” و خانم دکتر “ریچل اسکات” به همراه تیمشان بر روی کشتی نظامی “آخرین کشتی” قرار دارند و در حال تلاش برای پیدا کردن درمان و زنده نگه داشتن باقیمانده‌ی انسان‌ها هستند.

در این سریال ماجراجویی و هیجان‌انگیز، بسیاری از اتفاقات دلهره‌آور و هیجان‌انگیز رخ می‌دهد که تماشاگران را به‌طور کامل به تصویر و داستان سریال جذب می‌کند. با بازی زیبای بازیگران این سریال و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، “آخرین کشتی” یک مجموعه سریالی فوق‌العاده می‌باشد که هر ساله تعداد زیادی از طرفداران خود را جذب می‌کند.

شما می‌توانید این سریال را با دوبله فارسی از منابع مختلف اینترنتی دانلود و تماشا کنید. اگر به دنبال یک سریال هیجان‌انگیز و پرماجرا هستید، حتماً “آخرین کشتی” را از دست ندهید.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *