ابر سازه ها با دوبله فارسی – نفتکش

توضیحات : مجموعه مستندهای ابر سازه ها (Mega Structures) یکی از مشهورترین آثار مستند موسسه نشنال جئو گرافیک است که در هر قسمت آن شما با نحوه ساخت بزرگترین ، بلندترین ، طولانی ترین ، عجیب ترین و معروف ترین سازه های ساخته شده در جهان به دست بشر در طول تاریخ آشنا می شوید. در هر قسمت از این مجموعه نگاهی متفاوت به عمق ساخت و ساز و همچنین مصاحبه با طراحان و مدیران پروژه و ارائه راهکارهای نوین در جهت بر طرف نمودن مشکلات در صنعت ساخت و ساز می پردازد.

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

مستند ابر سازه ها یکی از بهترین مجموعه های مستند در مورد ساخت و ساز بزرگترین و بلندترین سازه های جهان است. این مستند با دقت و کیفیت بالا به بررسی نحوه ساخت و توسعه این سازه ها می پردازد و اطلاعات بسیار جذاب و جدیدی را ارائه می دهد. همچنین، با مصاحبه با طراحان و مدیران پروژه، نشان می دهد که چگونه مشکلات صنعت ساخت و ساز در این پروژه ها برطرف شده اند.

این مستند به زبان فارسی و با دوبله کامل توسط شبکه من و تو منتشر شده است و می توانید آن را به طور آنلاین تماشا کنید یا از فروشگاه های مختلف دی وی دی مستند خریداری کنید. با مطالعه این مستند، شما با شگردهای جدید صنعت ساخت و ساز آشنا خواهید شد و اطلاعات جالبی را در این زمینه کسب خواهید کرد. در مجموع، مستند ابر سازه ها یک مستند بسیار مهم و مفید است که به همه علاقه مندان به موضوع ساخت و ساز پیشنهاد می شود.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *